تجربه ی شیرین ترین آخر هفته با سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

در طول جشن هفته در سفرآلامو ، داستان هایی درباره رویدادهای هفته ماه را منتشر کرد، از جمله راهنمایی های سفر برای آماده شدن برای یک جاده سفرسفرآلامو اجاره خودرو  و 6 مقصد مهم سفرآلامو برای سفرآلامو پاک.

به عنوان یک صنعت طاقت فرسا، سفرآلامو  اجاره ماشین  مستقر در سفرآلامو – که تنها وسایل سبز (هیبرید، دیزلی تمیز و همه کاره برق) را اجاره می دهد – مقالات و داستان های جدیدی راجع به جامعه سبز می گوید: این خودروی سبز یا راه های دیگر برای رفتن به سبز نمونه هایی از مقالات عبارتند از: “5 گرمی ترین ماشین 2017، باعث می شود رانندگان محیط زیست تصمیم گیری های دقیق را خریداری کنند”، “سفرآلامو خواستار تعلیم و تربیت ماشین های الکتریکی”، “10 نکته برای شکرگزاری سبز”، “چرا” بنابراین طولانی برای روانشناسی رفتن به سبز؟

اجاره ماشین

سفرآلامو ، صاحب سفرآلامو رنت ماشین اجاره اتومبیل می گوید: “افرادی که در یک رفت و برگشت قرار دارند بیشتر پاسخگو هستند.” “افرادی که در حال رفتن به سبز هستند احتمال بیشتری دارند که صفحه ما را تبلیغ کنند و با دوستانشان به اشتراک بگذارند”.

برای کمک به توسعه صفحات رسانه های اجتماعی، برخی از اپراتورهای مستقل تصمیم به نگاه به منابع خارجی برای کمک دارند.
برای سفرآلامو در ون ون کرایه فرودگاه، هزینه قراردادن وظایف رسانه های اجتماعی شرکت خود را به یک مشاور بسیار مقرون به صرفه تر است.
سفرآلامو کرایه ماشین می گوید: “با یک مدیر بازاریابی دیجیتال، من هر ماه یک گزارش می دهم و تعداد بازدیدکنندگان آنلاین را برای هر یک از کانال های رسانه های اجتماعی می بینم.” “این چشمانداز من را به راهکارهای رسانه های جدید اجتماعی باز کرده است. با تحقیق در بازار، مدیر بازاریابی دیجیتال می تواند به من جهت جایی که رسانه های اجتماعی در حال رفتن هستند و چگونه ما باید بازارهای خاصی را هدف قرار دادن.
سفرآلامو  یک شرکت بازاریابی را استخدام کرد تا بتواند با برنامه رسانه اجتماعی آن هماهنگی داشته باشد. سفرآلامو مدافع ادعای اصلی درسفرآلامو  می گوید: “ما می خواستیم این کار درست و پیوسته انجام شود.” “این باید روزانه با پست خلاقانه مدیریت شود تا توجه مردم را جلب کند.”





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: